Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18755
Назва: Управління інноваційними проектами запровадження дистанційного навчання у ВНЗ (досвід ЛКА)
Автори: Ноздріна, Л. В.
Бібліографічний опис: Ноздріна Л. В. Управління інноваційними проектами запровадження дистанційного навчання у ВНЗ (досвід ЛКА) / Л. В. Ноздріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 7–9. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: управління
інноваційний проект
дистанційне навчання
ризики проекту
мозковий штурм
ментальні карти
післяпроектна підтримка
експеримент
Management
innovative project
controlled from distance studies
risks
brain storm
mind map
post project support
experiment
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми управління інноваційними проектами запровадження дистанційного навчання у вищій школі. Описано результати проектів та ідентифіковано ризики з використанням методу мозкового штурму та ментальних карт. Проаналізовано результати післяпроектної підтримки дистанційного навчання в умовах вищого навчального закладу на прикладі Львівської комерційної академії (ЛКА). The problems of introduction the controlled from distance studies innovative projects at higher school are examined in the article. The results of projects and identified risks are described using the mental maps method. The results of post-project support of the controlled from distance studies on the example of the Lviv academy of commerce LАC) are analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18755
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-7-9.pdf148,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.