Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18642
Title: Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості
Authors: Петрицька, О. С.
Bibliographic description (Ukraine): Петрицька О. С. Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості / О. С. Петрицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 162–165. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингове забезпечення
організаційна діяльність
підприємства
галузь
легка промисловість
служба маркетингу
розвиток
marketing providing
organizational activity
business
industry
light industry
service marketing
development
Abstract: Висвітлено питання актуалізації маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкреслюється, що створення інноваційної моделі розвитку на підприємствах легкої промисловості не можливе без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. The article explores the question of marketing activity of the enterprises of the light industry. A role and value of marketing is considered as inalienable element of development of branch. Creating innovative models of development for the enterprises of light industry is impossible without a radical restructuring of the organizational structure based on the concept of marketing.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18642
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-162-165.pdf175,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.