Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18642
Назва: Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості
Автори: Петрицька, О. С.
Бібліографічний опис: Петрицька О. С. Організаційні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості / О. С. Петрицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 162–165. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетингове забезпечення
організаційна діяльність
підприємства
галузь
легка промисловість
служба маркетингу
розвиток
marketing providing
organizational activity
business
industry
light industry
service marketing
development
Короткий огляд (реферат): Висвітлено питання актуалізації маркетингового забезпечення діяльності підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкреслюється, що створення інноваційної моделі розвитку на підприємствах легкої промисловості не можливе без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. The article explores the question of marketing activity of the enterprises of the light industry. A role and value of marketing is considered as inalienable element of development of branch. Creating innovative models of development for the enterprises of light industry is impossible without a radical restructuring of the organizational structure based on the concept of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18642
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-162-165.pdf175,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.