Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18641
Назва: Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві
Автори: Петрович, Й. М.
Федишин, Ю. В.
Бібліографічний опис: Петрович Й. М. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 165–169. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: система
маркетинг
туризм
клієнт
менеджмент
турпродукт
стратегія
system
marketing
tourism
client
management
tourism product
strategy
Короткий огляд (реферат): Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві, а також досліджено теоретичні підходи і напрями використання маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності. The article considers the generalization of modern theoretical – methodological provisions and ways of forming and applying of marketing management on tourism enterprises, also in the article are investigated the theoretical approaches and directions of usage of marketing management on the tourism enterprises during the market orientation of theirs activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18641
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-165-169.pdf216,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.