Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18641
Title: Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві
Authors: Петрович, Й. М.
Федишин, Ю. В.
Bibliographic description (Ukraine): Петрович Й. М. Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві / Й. М. Петрович, Ю. В. Федишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 165–169. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: система
маркетинг
туризм
клієнт
менеджмент
турпродукт
стратегія
system
marketing
tourism
client
management
tourism product
strategy
Abstract: Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві, а також досліджено теоретичні підходи і напрями використання маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності. The article considers the generalization of modern theoretical – methodological provisions and ways of forming and applying of marketing management on tourism enterprises, also in the article are investigated the theoretical approaches and directions of usage of marketing management on the tourism enterprises during the market orientation of theirs activities.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18641
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35-165-169.pdf216,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.