Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18519
Назва: HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця
Автори: Таран, Олена
Таран, Володимир
Бібліографічний опис: Таран О. HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця / Олена Таран, Володимир Таран // На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : тези ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Що чинити, як діяти? Філософські, наукові та релігійні аспекти управлінської діяльності", 15–16 квітня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 124–126. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18519
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:На шляху до синтезу філософії, науки та релігії. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45-Taran-124-126.pdf120,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.