Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18519
Title: HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця
Authors: Таран, Олена
Таран, Володимир
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Таран О. HR-брендінґ – інновативний спосіб формування іміджу компанії як найкращого роботодавця / Олена Таран, Володимир Таран // На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : тези ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Що чинити, як діяти? Філософські, наукові та релігійні аспекти управлінської діяльності", 15–16 квітня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 124–126. – Бібліографія: 5 назв.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18519
Appears in Collections:На шляху до синтезу філософії, науки та релігії. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45-Taran-124-126.pdf120.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.