Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкландер, Т. О.-
dc.date.accessioned2013-04-16T13:44:50Z-
dc.date.available2013-04-16T13:44:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОкландер Т. О. Закономірності ефективності маркетингу інновацій / Т. О. Окландер // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 324–325. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18147-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleЗакономірності ефективності маркетингу інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
186-Oklander-324-325.pdf119,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.