Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18147
Название: Закономірності ефективності маркетингу інновацій
Авторы: Окландер, Т. О.
Библиографическое описание: Окландер Т. О. Закономірності ефективності маркетингу інновацій / Т. О. Окландер // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 324–325. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18147
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури. – 2011 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
186-Oklander-324-325.pdf119,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.