Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18102
Назва: Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід
Автори: Мних, О. Б.
Руденко, А. В.
Бібліографічний опис: Мних О. Б. Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід / О. Б. Мних, А. В. Руденко // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 67–68. – Бібліографія: 9 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/18102
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40-Mnykh-67-68.pdf132,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.