Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17899
Title: Реклама – засіб впливу на масову свідомість
Authors: Грицай, М.
Bibliographic description (Ukraine): Грицай М. Реклама – засіб впливу на масову свідомість / М. Грицай // 69–та студентська науково–технічна конференція. Секція " Підприємництва та перспективних технологій" : збірник тез доповідей, 17–21 жовтня 2011 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2011. – C. 74. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2011
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17899
Content type: Article
Appears in Collections:69-та студентська науково-технічна конференція. Секція “Підприємництва та перспективних технологій”. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44-Hrytsay.pdf106,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.