Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17617
Назва: Удосконалення класифікації витрат на маркетингову діяльність
Автори: Сенів, О. М.
Бібліографічний опис: Сенів О. М. Удосконалення класифікації витрат на маркетингову діяльність / О. М. Сенів // Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України : тези доповідей V Студентської наукової конференції (зі статусом міжнародної), Львів, 18–19 жовтня 2012 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра обліку та аналізу. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – Частина 2. – С. 122–124. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17617
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України. – 2012 р. Ч. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-Seniv-122-124.pdf427,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.