Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17284
Назва: Маркетингові аспекти рейтингової оцінки вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг України
Інші назви: Marketings aspects of rating estimation of higher educational establishments are at the market of educational services of Ukraine
Автори: Саніна, О. Р.
Кушнір, Т. М.
Бібліографічний опис: Саніна О. Р. Маркетингові аспекти рейтингової оцінки вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг України / О. Р. Саніна, Т. М. Кушнір // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 283–292. – Бібліографія: 15 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: освітній маркетинг
освітня послуга
об’єкт освітнього ринку
суб’єкт освітнього ринку
рейтинг вищих навчальних закладів
educational marketing
educational service
object of educational market
subject of educational market
rating of higher educational establishments
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано проблематику функціонування ринку освітніх послуг. Значна увага приділена методологічним аспектам аналізу, зокрема з’ясуванню поняття «освітня послуга». На підставі аналізу рейтингової оцінки вищих навчальних закладів України на прикладі навчальних закладів Львова виявлено зв'язок між місцем в рейтингу та ціною на освітні послуги. Рекомендується використовувати рейтингову оцінку, як інструмент позиціювання освітніх послуг. The article is devoted problems of functioning of market of educational services. Considerable attention is spared the methodological aspects of analysis, in particular to finding out of concept «educational service». On the basis of analysis of rating estimation of higher educational establishments of Ukraine on the example of educational establishments of Lviv it is discovered dependence between a place in rating and price on educational services. It is recommended to use a rating estimation as instrument of keeping of educational services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17284
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №739

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44-283-292.pdf208,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.