Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17265
Title: Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів
Other Titles: Components of the formation and maintenance of consumer loyalty
Authors: Князик, Ю. М.
Bibliographic description (Ukraine): Князик Ю. М. Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 95–101. – Бібліографія: 17 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: концепція маркетингу відносин
лояльність
лояльний споживач
процес формування лояльності
concept of relationship marketing
loyalty
loyal customer
the formation of loyalty
Abstract: Визначено місце маркетингу лояльності в концепції маркетингу відносин. Обґрунтовано роль лояльності споживачів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні напрями формування лояльності. Запропоновано та описано складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів. In this article the place loyalty marketing concepts in relationship marketing. The role of customer loyalty in ensuring the competitiveness of enterprises. The main trends of the formation of loyalty. Proposed and described components of the process of forming and maintaining customer loyalty.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17265
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №739

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16-95-101.pdf221,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.