Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17265
Назва: Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів
Інші назви: Components of the formation and maintenance of consumer loyalty
Автори: Князик, Ю. М.
Бібліографічний опис: Князик Ю. М. Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 95–101. – Бібліографія: 17 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: концепція маркетингу відносин
лояльність
лояльний споживач
процес формування лояльності
concept of relationship marketing
loyalty
loyal customer
the formation of loyalty
Короткий огляд (реферат): Визначено місце маркетингу лояльності в концепції маркетингу відносин. Обґрунтовано роль лояльності споживачів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні напрями формування лояльності. Запропоновано та описано складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів. In this article the place loyalty marketing concepts in relationship marketing. The role of customer loyalty in ensuring the competitiveness of enterprises. The main trends of the formation of loyalty. Proposed and described components of the process of forming and maintaining customer loyalty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17265
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №739

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-95-101.pdf221,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.