Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17258
Title: Проблеми та перспективи розвитку українських підприємств на засадах франчайзингу
Other Titles: Problems and perspectives of development of ukrainian on the bases of franchise
Authors: Домарадзька, Г. С.
Гладун, Т. М.
Bibliographic description (Ukraine): Домарадзька Г. С. Проблеми та перспективи розвитку українських підприємств на засадах франчайзингу / Г. С. Домарадзька, Т. М. Гладун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 88–94. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: франчайзинг
франчайзер
франчайзі
франшиза
комерційна концесія
підприємництво
стратегія
торгова марка
методи аналітичного планування та прогнозування
franchise
franchiser
franchisee
commercial concession
entrepreneurship
strategy
brand
methods of analytical planning and predicting
Abstract: Проаналізовано проблеми та досліджено перспективи розвитку вітчизняних підприємств на засадах франчайзингу. Розроблено послідовність реалізації франчайзингової стратегії. Зроблено висновки про можливість практичного застосування рекомендацій та отриманих результатів. The article deals with the problems and perspectives of development of Ukrainian enterprises on the ground of franchise. The author develops the sequence of applying of the strategy of franchise. The conclusions about the practical usage of the results gained and recommendations are made.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17258
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №739

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15-88-94.pdf163,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.