Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17232
Title: Реклама: зміст поняття, структура та значення в суспільстві
Authors: Коваль, Ю. М.
Bibliographic description (Ukraine): Коваль Ю. М. Реклама: зміст поняття, структура та значення в суспільстві / Ю. М. Коваль // Актуальні проблеми гуманітарних і суспільнознавчих наук : тези першої університетської конференції молодих науковців / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут гуманітарних та соціальних наук, Рада молодих вчених Інституту гуманітарних та соціальних наук. – Львів, 2008. – С. 41–43. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Національний університет "Львівська політехніка"
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17232
Content type: Article
Appears in Collections:Актуальні проблеми гуманітарних і суспільнознавчих наук. – 2008 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-Koval.pdf102,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.