Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17097
Назва: Завдання та особливості пошукової оптимізації корпоративного сайту промислового підприємства як напрям інтернет-маркетингової діяльності
Автори: Українець, А. І.
Бібліографічний опис: Українець А. І. Завдання та особливості пошукової оптимізації корпоративного сайту промислового підприємства як напрям інтернет-маркетингової діяльності / А. І. Українець // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 422–423. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17097
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
259-Ukrayinets-422-423.pdf137,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.