Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17084
Назва: Маркетинг інновацій: сутність та основні завдання
Автори: Шотік, Т. М.
Бібліографічний опис: Шотік Т. М. Маркетинг інновацій: сутність та основні завдання / Т. М. Шотік // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 459–460. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17084
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
282-Shotik-459-460.pdf140,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.