Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17060
Назва: Підвищення керованості та стійкості руху автомобілів з АБС
Інші назви: Повышение управляемости и устойчивости движения автомобилей с АБС
The ABS adaptation of cars used in agriculture
Автори: Шелудченко, Володимир Віталійович
Бібліографічний опис: Шелудченко В. В. Підвищення керованості та стійкості руху автомобілів з АБС : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 05.22.02 – автомобілі та трактори / Володимир Віталійович Шелудченко ; Сумський національний аграрний університет, Національний університет "Львівська політехніка". - Суми, 2012. - 28 с.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Теми: пневматичний гальмівний привід
АБС
алгоритм функціонування
гальмівна система
математична модель
ефективність гальмування
керованість
курсова стійкість
пневматический тормозной привод
алгоритм функционирования
тормозная система
математическая модель
эффективность торможения
управляемость
курсовая устойчивость
air brake drive
ABS
algorithm operation
the braking system
mathematical model
braking
handling
stability
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена вирішенню актуального питання – покращення використання систем АБС, підвищення показників ефективності гальмування, курсової стійкості руху автомобілів. Диссертация посвящена решению актуального вопроса – улучшение использования систем АБС, повышение показателей эффективности торможения и курсовой устойчивости движения автомобилей. В работе проведен сравнительный анализ существующих алгоритмов функционирования АБС с целью выявления направления усовершенствования процессов торможения автотранспортных средств оборудованных АБС. Выполнено теоретическое исследование влияния маршрутов перевозок и геометрических параметров дорог на показатели эффективности торможения автомобилей с АБС. Проведено теоретическое и экспериментальное исследования влияния проходных сечений и частоты срабатывания модулятора на изменение давления в исполнительном аппарате тормозного повода при широтно-импульсной модуляции. Проведены моделирование и исследование влияния коэффициентов чувствительности и пробных действий, разработанный программный комплекс для математического моделирования процесса торможения АТС, оборудованного АБС, выявлены оптимальные значения коэффициентов, которые позволяют достичь максимальную из возможных для предложенных условий эффективность торможения, минимальный тормозной путь, курсовое отклонение автомобиля и минимальное боковое отклонение от заданной траектории при криволинейном движении. Оценено влияние разных комбинаций постоянных и переменных коэффициентов чувствительности и пробных действий на показатели тормозной динамики (тормозной путь Sт, курсовое отклонение автомобиля ψ , боковое отклонение автомобиля от заданной траектории Δ). Автором предложена корректировка коефициента пробных действий по новой зависимости, разработаны рекомендации по выбору переменных значений коефициента пробных действий. Разработаны рекомендации по их выбору. У роботі здійснено порівняльний аналіз існуючих алгоритмів функціонування АБС з метою вияву напряму удосконалення процесів гальмування автотранспортних засобів обладнаних АБС. Виконано теоретичне дослідження впливу маршрутів перевезень та геометричних параметрів доріг на показники ефективності гальмування автомобілів з АБС. Проведено теоретичне та експериментальне дослідження впливу прохідних перетинів та частоти спрацювання модулятора на зміну тиску у виконавчому апараті гальмівного приводу при широтно-імпульсній модуляції. Проведене моделювання та дослідження впливу коефіцієнтів чутливості та пробних дій, розроблений програмний комплекс для математичного моделювання процесу гальмування АТЗ, обладнаного АБС, виявлено оптимальні значення коефіцієнтів, які дозволяють досягти максимальну з можливих для запропонованих умов ефективність гальмування, мінімальні гальмівний шлях, курсове відхилення автомобіля та мінімальне бокове відхилення від заданої траєкторії при криволінійному русі. Оцінено вплив різних сполучень постійних та змінних коефіцієнтів чутливості та пробних впливів на показники гальмівної динаміки (гальмівний шлях Sт, курсове відхилення автомобіля ψ , бокове відхилення автомобіля від заданої траєкторії Δ). Автором запропоновано коригувати коефіцієнт пробних впливів за винайденою залежністю та розроблено рекомендації щодо вибору значень змінних коефіцієнтів пробних впливів. The thesis is devoted to solving the topical issue - improving the use of systems, ABS, improve braking performance, manageability, and stability of the vehicles. In the comparative analysis of existing algorithms ABS operation to identify areas of process improvement braking of vehicles equipped with ABS. Theoretical study of the influence of transport routes and geometrical parameters on performance of road vehicles with ABS braking. Theoretical and experimental study of the effect flow area and the frequency response of the modulator to a pressure change in the executive office for cause brake pulse-width modulation. Modeling and investigation of influence factors and the sensitivity of the test action developed software system for mathematical modeling of inhibition аutomobiles, which equipped with ABS, identified the optimal values of coefficients, which can achieve the maximum possible for the proposed conditions of braking, the minimum stopping distance, course deviation, and minimum vehicle lateral deviation from the desired trajectories in curvilinear motion. The effect of different combinations of fixed and variable sensitivity oefficients and test performance braking action on the dynamics (the braking distance Sт, the car course deviation ψ, the vehicle lateral deviation from the desired of trajectory Δ). The author suggests adjustment for coefficient of trial actions for a new addiction, developed guidelines for choosing the values of variables coefficient of trial actions. Propose recommendations of their choice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17060
Тип вмісту : Autoreferat
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avt_Шелудченко.pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.