Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16812
Назва: Використання маркетингових інструментів у сфері медицини в Україні
Автори: Малець, К. М.
Гончар, М. Ф.
Бібліографічний опис: Малець К. М. Використання маркетингових інструментів у сфері медицини в Україні / К. М. Малець, М. Ф. Гончар // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 265–266. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16812
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163-Malets-265-266.pdf139,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.