Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16796
Title: Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу
Authors: Люльчак, З. С.
Пулим, Д.
Bibliographic description (Ukraine): Люльчак З. С. Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу / З. С. Люльчак, Д. Пулим // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 259–260. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16796
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
159-Lyulchak-259-260.pdf139,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.