Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16793
Назва: Структура витрат підприємства як індикатор маркетингової діяльності
Автори: Курило, О. Б.
Бібліографічний опис: Курило О. Б. Структура витрат підприємства як індикатор маркетингової діяльності / О. Б. Курило // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 238–239. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16793
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146-Kurylo-238-239.pdf140,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.