Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1677
Назва: Шлях підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації
Автори: Мороз, Л. І.
Адельшінова, О. Р.
Бібліографічний опис: Мороз Л. І. Шлях підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / Л. І. Мороз, О. Р. Адельшінова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 147–155. – Бібліографія: 13 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: глобалізація
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
інноваційна продукція
маркетингова стратегія підприємства
globalization
competitiveness of an enterprise
competitiveness of production
innovation production
marketing strategy of an enterprise
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз та обґрунтування сутності конкурентоспроможності підприємства та розроблено шляхи її підвищення в умовах глобалізації з наведенням формули розрахунку конкурентоспроможності, що є підставою для визначення успіху вітчизняних підприємств. The analysis and essence’s substantiation of an enterprise’s competitiveness are carried out, ways of competitiveness’ increase are developed for the conditions of globalization with illustration of the calculation’s formula of competitiveness that is the basis of definition of the successful activity of the domestic enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1677
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №611

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf185,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.