Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорбутяк, В. І.-
dc.contributor.authorЧугай, В. В.-
dc.date.accessioned2013-02-20T09:27:11Z-
dc.date.available2013-02-20T09:27:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКорбутяк В. І. Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту / В. І. Корбутяк, В. В. Чугай // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 205–207. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleВизначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126-Korbutyak-205-207.pdf158,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.