Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Название: Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту
Авторы: Корбутяк, В. І.
Чугай, В. В.
Библиографическое описание: Корбутяк В. І. Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту / В. І. Корбутяк, В. В. Чугай // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 205–207. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
126-Korbutyak-205-207.pdf158,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.