Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Title: Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту
Authors: Корбутяк, В. І.
Чугай, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Корбутяк В. І. Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту / В. І. Корбутяк, В. В. Чугай // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 205–207. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126-Korbutyak-205-207.pdf158,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.