Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Назва: Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту
Автори: Корбутяк, В. І.
Чугай, В. В.
Бібліографічний опис: Корбутяк В. І. Визначення основних форматів ведення презентації для успішного продажу продукту / В. І. Корбутяк, В. В. Чугай // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 205–207. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16757
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126-Korbutyak-205-207.pdf158,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.