Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16672
Назва: Роль маркетингу партнерських відносин у проектній діяльності
Автори: Князик, Ю. М.
Бібліографічний опис: Князик Ю. М. Роль маркетингу партнерських відносин у проектній діяльності / Ю. М. Князик // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 671. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16672
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми економіки і менеджменту. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
392-671-671.pdf170,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.