Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16672
Title: Роль маркетингу партнерських відносин у проектній діяльності
Authors: Князик, Ю. М.
Bibliographic description (Ukraine): Князик Ю. М. Роль маркетингу партнерських відносин у проектній діяльності / Ю. М. Князик // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 671. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Національний університет "Львівська політехніка"
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16672
Content type: Article
Appears in Collections:Сучасні проблеми економіки і менеджменту. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392-671-671.pdf170,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.