Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16559
Назва: Етичний аспект культури бібліотечного обслуговування
Автори: Кравченко, Олена Миколаївна
Грамм, Олена Миколаївна
Бібліографічний опис: Кравченко О. М. Етичний аспект культури бібліотечного обслуговування / Олена Миколаївна Кравченко, Олена Миколаївна Грамм // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 513-522. - Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: професійна етика бібліотекаря
культура спілкування
морально-етичні норми
правила етикету
the librarian’s professional ethics
communicative culture
ethical norms
rules of etiquette
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про етику професійної діяльності бібліотекаря та її норми. Подано основні аспекти культури спілкування і поведінки бібліотекаря. The article “Ethical Aspect of Library Service Culture” by O. Kravtchenko and O. Gramm dwells on the librarian’s professional ethics and the norms of it. Basic aspects of the communicative and behavioral culture are discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16559
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-513-522.pdf208,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.