Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16559
Title: Етичний аспект культури бібліотечного обслуговування
Authors: Кравченко, Олена Миколаївна
Грамм, Олена Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Кравченко О. М. Етичний аспект культури бібліотечного обслуговування / Олена Миколаївна Кравченко, Олена Миколаївна Грамм // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 513-522. - Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: професійна етика бібліотекаря
культура спілкування
морально-етичні норми
правила етикету
the librarian’s professional ethics
communicative culture
ethical norms
rules of etiquette
Abstract: У статті йдеться про етику професійної діяльності бібліотекаря та її норми. Подано основні аспекти культури спілкування і поведінки бібліотекаря. The article “Ethical Aspect of Library Service Culture” by O. Kravtchenko and O. Gramm dwells on the librarian’s professional ethics and the norms of it. Basic aspects of the communicative and behavioral culture are discussed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16559
Content type: Article
Appears in Collections:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53-513-522.pdf208,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.