Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойцеховська, Мая-
dc.date.accessioned2013-01-21T11:52:31Z-
dc.date.available2013-01-21T11:52:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВойцеховська М. The library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenon / Мая Войцеховська // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 72-88. - Bibliography: 12 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16481-
dc.description.abstractСтаття описує феномен лояльності користувачів бібліотек. Подано визначення цього поняття та засади персонального маркетингу. Описано фактори, що впливають на лояльність клієнтів. Здійснено класифікацію клієнтів за ступенем їхньої лояльності. В останній частині статті представлено результати дослідження лояльності користувачів бібліотек, проведеного автором. The article shows the phenomenon of loyalty among the clients (users) of libraries. Definitions of the concept and the beginnings of relation marketing’s creation are presented. The elements influencing the clients’ loyalty and the classification of clients due to the degree of their loyalty are described. In the last part of the article, results of the research concerning the loyalty of library users made by the author are presented.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectлояльність користувачівuk_UA
dc.subjectкористувачі бібліотекuk_UA
dc.subjectконкуренція бібліотекuk_UA
dc.subjectloyalty of usersuk_UA
dc.subjectlibraries’ competitionuk_UA
dc.titleThe library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenonuk_UA
dc.title.alternativeФеномен лояльності користувачів бібліотек у контексті конкуренції на ринку інформаційних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7-72-88.pdf494,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.