Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16430
Назва: Успішне управління через стандарт обслуговування
Автори: Павлова, В. А.
Бібліографічний опис: Павлова В. А. Успішне управління через стандарт обслуговування / В. А. Павлова // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 411–412. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16430
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми економіки і менеджменту. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
240_Pavlova_411_412_Modern_Problems.pdf203,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.