Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16228
Назва: Сутність організаційно-економічного механізму впровадження внутрішнього маркетингу на підприємствах туристсько-рекреаційної сфери
Автори: Шостак, М. А.
Бібліографічний опис: Шостак М. А. Сутність організаційно-економічного механізму впровадження внутрішнього маркетингу на підприємствах туристсько-рекреаційної сфери / М. А. Шостак // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 142–143.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16228
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми економіки і менеджменту. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75_Shostak_142_143_Modern_Problems.pdf178,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.