Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16208
Title: Формування системи маркетингової інформації на регіональному зерновому ринку
Authors: Седікова, І. О.
Bibliographic description (Ukraine): Седікова І. О. Формування системи маркетингової інформації на регіональному зерновому ринку / І. О. Седікова // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 122–123. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16208
Content type: Article
Appears in Collections:Сучасні проблеми економіки і менеджменту. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65_Sedіkova_122_123_Modern_Problems.pdf279,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.