Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16190
Назва: Використання концепції соціального маркетингу в Україні
Автори: Кузьо, Н. Є.
Малець, М. Д.
Бібліографічний опис: Кузьо Н. Є. Використання концепції соціального маркетингу в Україні / Н. Є. Кузьо, М. Д. Малець // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Видавництво Львівської політехніки. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 78. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16190
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми економіки і менеджменту. – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39_Kuzo-Malec_78_78_Modern_Problems.pdf173,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.