Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1606
Назва: Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
Автори: Балик, У. О.
Бібліографічний опис: Балик У. О. Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 210–213. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: реклама
рекламна діяльність
реклама і витрати виробництва
цінова дискримінація
advertising
publicity activity
advertising and charges of production
price discrimination
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації для підвищення ефективності рекламної діяльності.
Опис: The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management. The critical analysis of used methods of economical appreciation of publicity activity is given. There are chosen some specificity of publicity activity for the market of monopolistic competition. There are shown some possibilities of price discrimination use for increase of publicity activity’s efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1606
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №611

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf168,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.