Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1606
Title: Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
Authors: Балик, У. О.
Bibliographic description (Ukraine): Балик У. О. Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 210–213. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: реклама
рекламна діяльність
реклама і витрати виробництва
цінова дискримінація
advertising
publicity activity
advertising and charges of production
price discrimination
Abstract: Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації для підвищення ефективності рекламної діяльності.
Description: The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management. The critical analysis of used methods of economical appreciation of publicity activity is given. There are chosen some specificity of publicity activity for the market of monopolistic competition. There are shown some possibilities of price discrimination use for increase of publicity activity’s efficiency.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1606
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №611

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf168,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.