Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16029
Title: Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників
Other Titles: Trends in the ukrainian automobile market evolution and marketing communication policy of its players
Authors: Мороз, Л. А.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. А. Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників / Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 154–159. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: автомобільний ринок
класифікація легкових автомобілів
комплекс маркетингових комунікацій
automobile market
car classification
marketing communication mix
Abstract: Досліджено динаміку і тенденції розвитку українського автомобільного ринку, проаналізовано конкурентні позиції автомобільних брендів, існуючі класифікації марок за різними ознаками. Запропоновано диференційований підхід до позиціонування автомобільних брендів під час формування комплексів маркетингових комунікацій, спрямованих на різні цільові аудиторії. This article examines the Ukrainian automobile market behaviour and trends, and provides a competitive position analysis for automobile brands and evaluation of current car makes by a variety of features. A differentiated approach is suggested for the positioning of car brands in forming marketing communication mixes aimed at different target groups.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16029
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – №735

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-Moroz-154-159.pdf177,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.