Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16024
Title: Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
Other Titles: Strategic marketing role in politics resource saving and to ensure economies of scale machine-building enterprises
Authors: Мних, О. Б.
Іванова, Д. О.
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств / О. Б. Мних, Д. О. Іванова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 137-145. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: ресурсозбереження
машинобудівні підприємства
ефект масштабу
інновації
маркетинг
resource
machine-building enterprises
economies of scale
innovation
the marketing
Abstract: Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16024
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – №735

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-Mnykh-137-145.pdf305,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.