Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15945
Title: Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу
Other Titles: Competitive strategy based on new marketing
Authors: Юринець, О. В.
Марущак, О. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Юринець О. В. Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу / О. В. Юринець, О. Я. Марущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 725 : Проблеми економіки та управління. – С. 405–412. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інновації
антиідея
стратегія “блакитних океанів”
конкуренція
новий маркетинг
innovation
antiidea
“blue oceans” strategy
competition
new marketing
Abstract: На основі актуальної концепції прогнозування тенденцій на ринку Trend-Watching та основних аспектів стратегії “блакитних океанів” розглянуто реальні приклади використання “антиідей” у закладах сфери обслуговування в Україні. Сформульовані основні принципи, які забезпечують успішність стратегії “блакитних океанів” на прикладі мережі українських ресторанів “ФЕСТ. Сформульовано рекомендації щодо доцільності використання цієї стратегії. The article is based on current concepts of forecasting market trends, which is called Trend-Watching and also on fundamental aspects of the “blue oceans” strategy analyzed real examples of “anti ideas” in the service sector establishments in Ukraine. The main principles that ensure successes of the “blue ocean” strategy were formulated in the article. Object of research is Ukrainian Restaurant chain – “Fest”. Recommendations on the feasibility of using this strategy were formulated in the article.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15945
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2012. – №725

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62_405-412_Vis_725_Ekonomika.pdf296,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.