Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1594
Title: Шляхи удосконалення формування коштів підрозділів вищих навчальних закладів
Authors: Шуляр, Р. В.
Шуляр, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Шуляр Р. В. Шляхи удосконалення формування коштів підрозділів вищих навчальних закладів / Р. В. Шуляр, Н. В. Шуляр // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 624 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 462–466. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Визначено пріоритети щодо формування дохідних статей бюджетів підрозділів вищих навчальних закладів. Запропоновано чинники, які необхідно враховувати під час розподілу позабюджетних коштів між підрозділами навчальних закладів з метою забезпечення конкурентоспроможних та сучасних освітніх послуг. Проведено оцінювання ваги позабюджетних коштів у статтях фінансування університетів в Україні. Запропоновано умови практичної реалізації системи розподілу позабюджетних коштів. The priorities concerning formation of the profitable articles of the budgets of subsections of higher educational institutions are certain. The factors are offered, it is necessary to allow for which one at distribution of an extra-budgetary means between subsections of educational institutions with the purpose of maintenance of competitive and modern educational services. Is conducted estimations of weight of an extra-budgetary means in the articles of financing of universities in Ukraine. It is offered conditions of practical implementation of a system of distribution of extrabudgetary means.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1594
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №606

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76.pdf154,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.