Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуденко, Н. В.-
dc.contributor.authorОвсієнко, Н. В.-
dc.date.accessioned2009-09-14T08:41:27Z-
dc.date.available2009-09-14T08:41:27Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКуденко Н. В. Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 364–374. – Бібліографія: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568-
dc.description.abstractРозглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Basic elements of the marketing strategic planning have been examined in this article. Such elements as mission, strategic business unit, marketing strategies of intensive growth, integration and diversification of milk products producers were analyzed.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleМаркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції Україниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53.pdf192,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.