Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Назва: Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України
Автори: Куденко, Н. В.
Овсієнко, Н. В.
Бібліографічний опис: Куденко Н. В. Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 364–374. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Basic elements of the marketing strategic planning have been examined in this article. Such elements as mission, strategic business unit, marketing strategies of intensive growth, integration and diversification of milk products producers were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf192,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.