Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Название: Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України
Авторы: Куденко, Н. В.
Овсієнко, Н. В.
Библиографическое описание: Куденко Н. В. Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 364–374. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публикации: 2008
Издательство: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Basic elements of the marketing strategic planning have been examined in this article. Such elements as mission, strategic business unit, marketing strategies of intensive growth, integration and diversification of milk products producers were analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Логістика. – 2008. – №633

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
53.pdf192,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.