Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Tytuł: Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України
Authors: Куденко, Н. В.
Овсієнко, Н. В.
Cytat: Куденко Н. В. Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 364–374. – Бібліографія: 10 назв.
Data wydania: 2008
Wydawca: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Basic elements of the marketing strategic planning have been examined in this article. Such elements as mission, strategic business unit, marketing strategies of intensive growth, integration and diversification of milk products producers were analyzed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Логістика. – 2008. – №633

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
53.pdf192,26 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi