Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Title: Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України
Authors: Куденко, Н. В.
Овсієнко, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Куденко Н. В. Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 364–374. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Basic elements of the marketing strategic planning have been examined in this article. Such elements as mission, strategic business unit, marketing strategies of intensive growth, integration and diversification of milk products producers were analyzed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53.pdf192,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.