Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1529
Назва: Психологічні аспекти політичного рекламування
Автори: Лютко, Н.
Бібліографічний опис: Лютко Н. Психологічні аспекти політичного рекламування / Н. Лютко // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку : [збірник наукових праць] / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – Випуск 19. – С. 113–119. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості політичного рекламування. Особливу увагу приділено аналізу психологічних аспектів політичної реклами, розглянуто проблеми рекламної практики, визначено основні види політичної реклами, способи та методи впливу на потенційних виборців. З’ясовуються тенденції використання виборчих технологій психологічного спрямування у виборчих процесах. Political adverting peculiaties are observed in the article. Special attention is paid to the analysis of political advertisements psychological aspects, advertisement practice problems are considered, the main types of political advertisements and ways and methods of influence on potential electors are determined. Electoral technology usage tendencies with psychological direction in electoral process are elucidated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1529
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку. – 2007. – Випуск №19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf287,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.