Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1529
Title: Психологічні аспекти політичного рекламування
Authors: Лютко, Н.
Bibliographic description (Ukraine): Лютко Н. Психологічні аспекти політичного рекламування / Н. Лютко // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку : [збірник наукових праць] / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – Випуск 19. – С. 113–119. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто особливості політичного рекламування. Особливу увагу приділено аналізу психологічних аспектів політичної реклами, розглянуто проблеми рекламної практики, визначено основні види політичної реклами, способи та методи впливу на потенційних виборців. З’ясовуються тенденції використання виборчих технологій психологічного спрямування у виборчих процесах. Political adverting peculiaties are observed in the article. Special attention is paid to the analysis of political advertisements psychological aspects, advertisement practice problems are considered, the main types of political advertisements and ways and methods of influence on potential electors are determined. Electoral technology usage tendencies with psychological direction in electoral process are elucidated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1529
Content type: Article
Appears in Collections:Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку. – 2007. – Випуск №19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf287,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.