Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14655
Назва: Сугестивні властивості означень у рекламному тексті
Автори: Конюхова, Любов
Бібліографічний опис: Конюхова Л. Сугестивні властивості означень у рекламному тексті / Любов Конюхова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 206–207. – Бібліографія: 1 назва.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: suggestion
suggestive qualities
personal pronouns
reflexive pronoun
imperative mood verbs
qualifier
language units with national-cultural component
Короткий огляд (реферат): The language of advertising texts is analyzed, the words of suggestive qualities are found out, the mechanism of their influence on consumer is explained.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14655
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97_206-207_maket-ena-ntb(099).pdf156,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.