Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14534
Назва: Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії
Автори: Недбальська, Мар’яна
Марковець, Олександр
Бібліографічний опис: Недбальська М. Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії / Мар’яна Недбальська, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 98–99. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: ЗМІ
цільова аудиторія
телебачення
коментування репортажів
Короткий огляд (реферат): This article is devoted to study the influence of TV on the target audience. In particular, the theoretical approaches to study the phenomenon of the influence of television, the concept of efficiency of media exposure, the nature and specific channels and mechanisms for its effective impact.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14534
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43_98-99_maket-ena-ntb(099).pdf104,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.