Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14531
Назва: Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики
Автори: Ліщина, Валерій
Тарасюк, Людмила
Бібліографічний опис: Ліщина В. Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики / Валерій Ліщина, Людмила Тарасюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 92–93. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетингова комунікаційна політика
реклама
інтернет
корпоративний Web-сервер
банер
електронна пошта
Короткий огляд (реферат): The article examines the main trends in online advertising as an important tool of marketing communications politics that lets you not only improve the image of the organization, but also increase sales of goods or services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14531
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40_92-93_maket-ena-ntb(099).pdf115,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.