Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14438
Назва: Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами
Автори: Федорів, Марта
Химиця, Наталія
Бібліографічний опис: Федорів М. Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами / Марта Федорів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 118–119. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: бренд
брендинг
просування
реклама в Інтернет
соціальні мережі
Короткий огляд (реферат): The article aims at identifying the features and benefits of social networking for branding on the Internet, highlighting errors and develop ground rules for effective promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14438
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53_118-119_maket-ena-ntb(099).pdf103,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.