Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13915
Назва: Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності
Інші назви: Factors that influence the effectiveness models of creative subjects reasons
Автори: Чушак-Голобородько, А. М.
Бібліографічний опис: Чушак-Голобородько А. М. Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності / А. М. Чушак-Голобородько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 473–477. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: фактори
моделі мотивування суб’єктів
креативна діяльність
factors
models of creative subjects reasons
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність факторів, які впливають на ефективність мотивування креативної діяльності. На основі застосування методу експертних оцінок встановлено порівняльну значущість факторів і взаємозв’язки між ними. Це стало підставою для побудови класифікації факторів.The article reveals the essence of the factors that influence the effectiveness of creative motivation. On the basis of the method of expert estimations is set relative importance of factors and relationships between them. This became the basis for building classification factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13915
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
69_473-477_Vis_727_Menegment.pdf159,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.