Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13902
Назва: Комерціалізація інноваційної продукції: сутність, значення та принципи здійснення
Інші назви: Essence, importance and implementation principles of innovative products commercialization
Автори: Косцик, Р. С.
Бібліографічний опис: Косцик Р. С. Комерціалізація інноваційної продукції: сутність, значення та принципи здійснення / Р. С. Косцик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 320–328. – Бібліографія: 21 назва.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: комерціалізація
інновація
інноваційна продукція
інтелектуальна власність
технологія
сутність
принципи
commercialization
innovation
innovative products
intellectual property
technology
essence
principles
Короткий огляд (реферат): Розглянуто погляди українських та іноземних авторів на трактування поняття “комерціалізація”. Розкрито сутність цього поняття та особливості трактування. На основі опрацьованої літератури запропоновано власне визначення поняття “комерціалізація інноваційної продукції”. Розкрито роль, значення та необхідність комерціалізації інноваційної продукції у сучасному суспільстві. Охарактеризовано принципи здійснення комерціалізації інноваційної продукції. The article discusses the views of Ukrainian and foreign authors on the interpretation of the concept of “commercialization.” The essence of this concept and features of interpretation are discussed. Based on the processed literature the own definition of “commercialization of innovative products” is offered. The role, importance and necessity of innovative products commercialization is described in today's society. The principles of innovative products commercialization are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13902
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48_320-328_Vis_727_Menegment.pdf206,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.