Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13891
Title: Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності
Other Titles: Orientation on the superior consumer value production
Authors: Дорош, О. І.
Bibliographic description (Ukraine): Дорош О. І. Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 211–218. – Бібліографія: 24 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: орієнтація на споживачів
споживча цінність
оцінювання цінності
customer orientation
consumer value
value estimation
Abstract: Наголошено на визначній функції орієнтування фірм на споживача. Описано сутність поняття “споживча цінність”, особливості до- та післякупівельного оцінювання та отримання споживачем цінності з товарів. The key role of the firm’s customer orientation is stressed. The essence of the term “consumer value”, specific of the pre- and post-purchase product evaluation and value production by the consumers are described.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13891
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32_211-218_Vis_727_Menegment.pdf256,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.