Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13891
Назва: Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності
Інші назви: Orientation on the superior consumer value production
Автори: Дорош, О. І.
Бібліографічний опис: Дорош О. І. Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 211–218. – Бібліографія: 24 назви.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: орієнтація на споживачів
споживча цінність
оцінювання цінності
customer orientation
consumer value
value estimation
Короткий огляд (реферат): Наголошено на визначній функції орієнтування фірм на споживача. Описано сутність поняття “споживча цінність”, особливості до- та післякупівельного оцінювання та отримання споживачем цінності з товарів. The key role of the firm’s customer orientation is stressed. The essence of the term “consumer value”, specific of the pre- and post-purchase product evaluation and value production by the consumers are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13891
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32_211-218_Vis_727_Menegment.pdf256,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.