Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13885
Title: Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика
Other Titles: Management company creative potential: strategy and tactics
Authors: Савіцька, Н. В.
Коломієць, О. Л.
Bibliographic description (Ukraine): Савіцька Н. В. Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика / Н. В. Савіцька, О. Л. Коломієць // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 143–149. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Розкрито сутність креативного потенціалу підприємства, розглянуто креативний потенціал як об’єкт управління в системі менеджменту підприємства, ідентифіковано методичні підходи до управління креативним потенціалом підприємства, розглянуто етапи побудови стратегій формування і використання креативного потенціалу, досліджено тактичні інструменти управління креативним потенціалом тощо. The article reveals the essence of the creative potential of enterprises, the creative potential as an object management system of enterprise management, identified methodological approaches to managing the creative potential of enterprises, the stages of construction strategies of formation and use of creative potential, studied tactical tools of creative potential and so on.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13885
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23_143-149_Vis_727_Menegment.pdf228,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.