Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13885
Назва: Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика
Інші назви: Management company creative potential: strategy and tactics
Автори: Савіцька, Н. В.
Коломієць, О. Л.
Бібліографічний опис: Савіцька Н. В. Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика / Н. В. Савіцька, О. Л. Коломієць // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 143–149. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність креативного потенціалу підприємства, розглянуто креативний потенціал як об’єкт управління в системі менеджменту підприємства, ідентифіковано методичні підходи до управління креативним потенціалом підприємства, розглянуто етапи побудови стратегій формування і використання креативного потенціалу, досліджено тактичні інструменти управління креативним потенціалом тощо. The article reveals the essence of the creative potential of enterprises, the creative potential as an object management system of enterprise management, identified methodological approaches to managing the creative potential of enterprises, the stages of construction strategies of formation and use of creative potential, studied tactical tools of creative potential and so on.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13885
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23_143-149_Vis_727_Menegment.pdf228,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.