Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13870
Title: Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення
Other Titles: Level marketing relations in markets industrial goods
Authors: Шумська, В. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Шумська В. Б. Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення / В. Б. Шумська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 268–272. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг відносин
рівні маркетингу відносин
партнерство
трансакційні витрати
бізнес-процес
relationship marketing
relationship marketing levels
partnership
transactional costs
business-process
Abstract: Досліджено процес налагодження відносин із суб’єктами ринку на основі виділення рівнів розвитку маркетингу відносин. Зазначено відмінності у процесах становлення взаємовідносин між учасниками бізнес-взаємодії на промислових та споживчих ринках. Проаналізовано взаємозв’язок між стадіями налагодження партнерства та рівнем трансакційних витрат. The process of the relationship establishing with the market members on the base of relationship marketing levels development is explored. The differences between the processes of relationship establishing between the business-connection members on the industrial and consumer markets are determine. Connection between the stages of partnership organizing and the level of transactional costs is analyzed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13870
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42_268-272_Vis_720_Menegment.pdf474,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.